ROM 8:38-39
" Ty jag är viss om att varken död eller liv, varken änglar eller andemakter, varken något som finns eller något som kommer, varken krafter i höjden eller krafter i djupet eller något annat i skapelsen skall kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår herre."

måndag 20 februari 2012

M - På väg ner till Skåne

Nu sitter jag på tåget på väg ner till Skåne. Det blir några dagar för mig i Lund och Malmö innan alla 3 i HEM träffad på Kastrup, Köpenhamn på torsdag morgon. Packningen igår tog som vanligt lång tid, det är ju faktiskt svårt att bestämma vad man ska ha med sig! :P Jag klarade iallafall viktbegränsningen med 2 kilo så lite shopping kan det bli, jeans och converse är ju ett måste att köpa i USA. Det känns så kul att vi snart ska åka, helt galet dock! Allt har gått så snabbt och vi vet inte riktigt vad som kommer hända eller vad vi kommer få uppleva när vi kommer fram men det är en fantastisk möjlighet för oss och jag är otroligt glad och tacksam! /Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar