ROM 8:38-39
" Ty jag är viss om att varken död eller liv, varken änglar eller andemakter, varken något som finns eller något som kommer, varken krafter i höjden eller krafter i djupet eller något annat i skapelsen skall kunna skilja oss från Guds kärlek i Kristus Jesus, vår herre."

onsdag 22 februari 2012

Dan före dan

Nedräkningen har börjat, nu när jag skriver detta är det 13 timmar och 20 minuter kvar tills vi sitter på planet och är redo att lyfta. Min resa börjar dock några timmar tidigare från Helsingborg till Kastrup kl 05.47. Så det är kanske dags att sova snart..?

De andra två finns just nu i Malmö och Lund och det kanske är just för att vi är utspridda som det inte riktigt känns som om det är dags att resa än, det känns inte som om vi har hunnit prata ihop oss på riktigt liksom. Men nu är det ju verkligen imorgon och det är en del att tänka på, har jag växlat tillräckligt med pengar? Har de plastpåsar på flygplatsen som jag kan lägga min vätska i? Har jag alla biljetter och papper i min mapp? Men när klockan är halv nio på kvällen så kan man ju liksom inte åtgärda så mycket fel som uppstår så jag får helt enkelt lita på att alla papper är i mappen och att jag har packat med allting som behövs. Min packning börjar ta form nu för tredje gången på mindre än en vecka och jag känner mig hyfsat redo.

Så imorgon när ni sover gott här hemma landar vi på O'hare i Chicago och på fredagmorgon kan ni räkna med en uppdatering från vår sida.

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar